18_18_M
Digitālā satura dizains ar CANVA rīkiem
Programmu kopa: Vizuālo materiālu veidošana
Kursa mērķis
Izglītības procesa rezultātā iegūt zināšanas un apgūt prasmes par grafiskā dizaina pamatiem un digitālā satura veidošanu ar CANVA rīkiem.
Mērķauditorija
Ikviens, kurš vēlas apgūt digitālā dizaina un dizaina veidošanas prasmes, un ir nodarbināta persona.
Kursa mērķis
Izglītības procesa rezultātā iegūt zināšanas un apgūt prasmes par grafiskā dizaina pamatiem un digitālā satura veidošanu ar CANVA rīkiem.
Mērķauditorija
Ikviens, kurš vēlas apgūt digitālā dizaina un dizaina veidošanas prasmes, un ir nodarbināta persona.
Tehnoloģijas
Windows, CANVA
Mācīšanās rezultāti
Pēc veiksmīgas izglītības programmas apgūšanas dalībnieks būs spējīgs:
1. Veidot dizainu ar CANVA rīkiem
2. Izprast labas prakses un lietotāja pieredzes (UI/UX) principus digitālā satura veidošanai
3. Izprast lietotāja pieredzes dizaina principus un elementus CANVA vidē
4. Izprast mediju satura plānošanas un izstrādes principus
5. Strukturēt informāciju un izvēlēties piemērotāko informācijas prezentācijas formu (teksts, attēls, video)
6. Veidot zīmola grafiskās identitātes stilu rokasgrāmatu produktam/ projektam/uzņēmumam ar CANVA rīkiem
7. Sagatavot un publicēt digitālo saturu sociālajos medijos ar CANVA rīkiem
8. Noformēt prezentāciju ar CANVA rīkiem
9. Izprast izstrādē vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) prasības
e-CF 4.0
D.6. Digital Marketing Level 1
A.10. User Experience Level 2
Caurviju kompetences
Komunikācija
Pašattīstība
Darbs komandā
Pielagošanās
DIGCOMP 2.2
Digitālā satura veidošana, 4.līmenis.
E-kompetences un caurviju kompetences
E-kompetences un caurviju kompetences
Add paragraph text. Click “Edit Text” to update the font, size and more. To change and reuse text themes, go to Site Styles.
Add paragraph text. Click “Edit Text” to update the font, size and more. To change and reuse text themes, go to Site Styles.
Add paragraph text. Click “Edit Text” to update the font, size and more. To change and reuse text themes, go to Site Styles.
e-CF 4.0
D.6. Digital Marketing Level 1
A.10. User Experience Level 2
Caurviju kompetences
Komunikācija
Pašattīstība
Darbs komandā
Pielagošanās
DIGCOMP 2.2
Digitālā satura veidošana, 4.līmenis.
E-kompetences un caurviju kompetences
E-kompetences un caurviju kompetences
e-CF 4.0
D.6. Digital Marketing Level 1
A.10. User Experience Level 2
Caurviju kompetences
Komunikācija
Pašattīstība
Darbs komandā
Pielagošanās
DIGCOMP 2.2
Digitālā satura veidošana, 4.līmenis.
Priekšzināšanas
Vismaz vidējā izglītība. Datorlietošanas prasmes vidējā līmenī.
Priekšzināšanas
Vismaz vidējā izglītība. Datorlietošanas prasmes vidējā līmenī.
Kursa tēmas
1. Darba uzsākšana ar CANVA:
1.1. Konta veidošana
1.2. Navigācija CANVA vidē
2. Dizaina veidošana:
2.1. Dizaina izvēles apsvērumi
2.2. CANVAs veidnes
2.3. Darbs ar lapas izkārtojumiem
2.4. Slāņu izmantošana
2.5. Grupēšana
2.6. Izlīdzināšana
2.7. Slāņu fiksēšana
3. Darbs ar tekstu:
3.1. Teksta pievienošana
3.2. Fonta izvēle
3.3. Teksta rediģēšana
3.4. Atstarpju mainīšana starp teksta simboliem
3.5. Teksta izlīdzināšana
3.6. Teksta lodziņu izlīdzināšana
3.7. Teksta masku izmantošana
4.Darbs ar CANVA elementiem:
4.1. CANVA elementi
4.2. Līniju izmantošana
4.3. Formu izmantošana
4.4. Rāmju izmatošana
4.5. Uzlīmju izmantošana
4.6. Režģu izmantošana
5.Fotogrāfiju pievienošana un apstrāde:
5.1. Fotogrāfiju augšupielāde
5.2. Fotogrāfiju rediģēšanas rīki
5.3. Fotogrāfiju izmēru maiņa un apgriešana
6. Video un audio failu augšupielādēšana un rediģēšana
7. Speciālo efektu pievienošana:
7.1. Dizaina animēšana
7.2. Audio failu pievienošana
7.3. Dizaina kopīgošana ar kolēģiem
7.4. Dizaina kopīgošana caur sociālajiem medijiem
7.5. Dizaina lejupielādēšana un augšupielādēšana
8. CANVA izmantošana zīmola vizuālā tēla veidošanai un veicināšanai:
8.1. Logotipa veidošana ar CANVA dizainu un rīkiem
8.2. Mārketinga kanālu identificēšana zīmola veicināšanai
8.3. Ziņu veidošana un noformēšana
8.4. Ziņu publicēšana sociālajos tīklos
8.5. Vizītkaršu, veidlapu, skrējlapu un citu veidņu izstrāde
8.6. Pateicības karšu izgatavošana un to nozīme
8.7. ZOOM fona veidošana
9.Personīgā mediju komplekta izgatavošana
10. CANVA dizaina pielietojums prezentāciju veidošanai:
10.1. Prezentācijas plānošana
10.2. Stāsta veidošana
10.3. Vizuālā noformējuma veidošana
11. Darbs ar sociālajiem medijiem:
11.1. Sociālie mediji un tiešsaistes kopienu vērtība
11.2. Atšķirības starp sociālo mediju kanāliem
11.3. Piemērotākā katram kanālam satura, formāta un stila izvēles principi
11.4. Mērķu noteikšana, progresa mērīšana, analizēšana un korektīvo darbību veicināšana
11.5. Ziņu konsekvences ievērošana
11.6. Sociālo mediju ziņu izskats un saturs
11.7. Satura ideju vizualizācija - krāsas, kontrasts un uztveramība
11.8. Videoklipu izmantošana stāstu veidošanai
11.9. Attiecību veidošana ar savu auditoriju
11.10. Atbilžu sniegšana uz komentāriem
12. Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) prasību nodrošināšana
Materiāli kursa dalībniekiem
Pasniedzēja sagatavoti mācību materiāli latviešu valodā.
Mācību norise un nepieciešamais aprīkojums
Nodarbības notiek tiešsaistē divus darba dienas vakarus nedēļā un četras sestdienas. Sekmīgai dalībai mācībās dalībniekam ir nepieciešams dators ar Windows operētājsistēmu, webkameru un mikrofonu, kā arī stabils interneta pieslēgums. Mācību programmas apgūšanai nepieciešamo programmatūru nodrošina izglītības iestāde.
Darbs komandā
Praktiska pieredze
Projekta izstrāde