Atsauksmes
"Mācību virziens, programma, vieslektori un gūtās zināšanas ir ļoti aktuālas un noderīgas ikvienam, kurš vēlas attīstīt savu karjeru, strādā kā vidēja vai augsta līmeņa speciālists/-e (IT, produktu attīstības, pārdošanas, HR, mārketinga u.c. ar uzņēmuma izaugsmi saistītā lomā), tāpat arī vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem. Kā arī ikvienam, kas vēlas savu profesionālo sniegumu pilnveidot un tiecas pēc izaugsmes."
Dace
"Esmu apmierināta ar mācībām. Īpaši patika darbs pie projekta, tas ļāva vislabāk saprast, kā dažādus rīkus izmantot, par kuriem iepriekš nebiju zinājusi."
Sintija
"Man ļoti patika grupu darbs pēc katras tēmas."
Undīne
Digitālās transformācijas plānošana, ieviešana un vadība
Kursa mērķis
Sniegt zināšanas un prasmes informācijas tehnoloģiju izvērtēšanai, plānošanai, ieviešanai, inovāciju nepieciešamības identificēšanai un ar digitālo transformāciju saistīto procesu pārvaldībai, lai sasniegtu organizācijas izvirzītos mērķus.
Mērķauditorija
Digitālās transformācijas vadītāji
Pārmaiņu vadītāji
Produktu vadītāji
Projektu vadītāji
Lietotāju pieredzes vadītāji
Organizācijas vadība u.c.
Kursa mērķis
Sniegt zināšanas un prasmes informācijas tehnoloģiju izvērtēšanai, plānošanai, ieviešanai, inovāciju nepieciešamības identificēšanai un ar digitālo transformāciju saistīto procesu pārvaldībai, lai sasniegtu organizācijas izvirzītos mērķus.
Mērķauditorija
Digitālās transformācijas vadītāji
Pārmaiņu vadītāji
Produktu vadītāji
Projektu vadītāji
Lietotāju pieredzes vadītāji
Organizācijas vadība u.c.
Tehnoloģijas
Mākoņtehnoloģijas, Confluence, Trello, Whimsical
MĀCĪBU NORISE
20% teorija un 80% prakse
Mācības notiek tiešsaistē. Mācības notiek 2 reizes nedēļā pa 4 mācību stundām 6 nedēļu garumā. Mācību laikā dalībnieki apgūst teoriju, ko nostiprina ar praktiskajiem uzdevumiem un grupu projektu.
Projektos balstīta mācīšanās nozīmē darbu grupās, kad mācību dalībnieki izstrādā projektu, kas ir balstīts uz reālu darba situāciju, praktiski pielietojot nodarbībās apgūtās prasmes un zināšanas.
Darbs komandā
Praktiska pieredze
Projekta izstrāde
e-CF 4.0
E.7. Business Change Management Level 3
A.9. Innovating Level 4
A.3. Service Delivery Level 1
Caurviju kompetences
Problēmu risināšana
Konfliktu vadība
Emocionālā kontrole
Komunikācija
Pielāgošanās
E-kompetences un caurviju kompetences
E-kompetences un caurviju kompetences
e-CF 4.0
E.7. Business Change Management Level 3
A.9. Innovating Level 4
A.3. Service Delivery Level 1
Caurviju kompetences
Problēmu risināšana
Konfliktu vadība
Emocionālā kontrole
Komunikācija
Pielāgošanās
Priekšzināšanas
Vēlama pieredze projektu un procesu vadībā.
Sertifikācija
Šajā programmā sertifikācija nav iekļauta.
Kursa tēmas
1. Organizācijas digitālā infrastruktūra un tās loma organizācijas mērķu sasniegšanai
2. Inovāciju nepieciešamības identificēšana, priekšrocības un uzlabojumi ieviešot jaunas tehnoloģijas
3. Pierādījumos balstītas pārmaiņu koncepcijas izstrāde
4. Inovācijas procesu metodes un paņēmieni:
dizaina domāšana kopradīšana
uz lietotāju vērstas inovācijas
5. Iespējamu traucējumu un pārrāvumu pārvaldība digitālās transformācijas ieviešanas laikā
6. Pārmaiņu vadība digitālās transformācijas ietvaros:
pārmaiņu prasības un pārmaiņu ieguvumu aprēķins
pārmaiņu izmaksu un ieguvumu analīze
pārmaiņu vadības galvenie rādītāji (KPI)
organizācijas strukturālie un kultūras aspekti pārmaiņu vadībā
7. Digitālās transformācijas izmaiņu izmaksu un ieguvumu analīzes metodes
8. Atbilstošu tehnoloģisko risinājumu izvērtēšana, pamatojoties uz ieguvumu, risku un kopējās ietekmes analīzi
9. Procesu uzlabojumu ieviešanas plānu dokumentācija
10. Projektu un pārmaiņu vadības labākās prakses ietvari un digitālie atbalsta rīki
Mācīšanās rezultāti
Pēc sekmīgas mācību programmas apgūšanas kursa dalībnieki varēs patstāvīgi vai ar nelielu pieredzējušāku kolēģu atbalstu:
Pielietot paņēmienus, lai identificētu inovāciju nepieciešamību, priekšrocības un uzlabojumus jaunu tehnoloģiju ieviešanas rezultātā
Veidot pierādījumus pārmaiņu koncepcijai
Pielietot inovācijas procesa veicināšanas metodes un paņēmienus (dizaina domāšana, kopradīšana, uz lietotāju vērstas inovācijas)
Pielietot digitālos rīkus informācijas koplietošanai un sadarbībai
Modelēt un plānot iespējamus biznesa traucējumus un pārrāvumus digitālās transformācijas ieviešanas laikā
Izstrādāt pārmaiņu prasības un aprēķināt pārmaiņu ieguvumus
Pielietot pārmaiņu izmaksu un ieguvumu analīzi
Pielietot pārmaiņu vadības galvenos rādītājus (KPI)
Pārvaldīt pārmaiņas, ņemot vērā organizācijas strukturālos un kultūras jautājumus
Pielietot atbilstošu tehnoloģiju risinājumus, pamatojoties uz ieguvumu, risku un kopējās ietekmes analīzi
Veidot un dokumentēt procesu uzlabojumu ieviešanas plānu
Pielietot projektu un pārmaiņu vadības labākās prakses ietvarus un to atbalsta rīkus
Atsauksmes
"Mācību virziens, programma, vieslektori un gūtās zināšanas ir ļoti aktuālas un noderīgas ikvienam, kurš vēlas attīstīt savu karjeru, strādā kā vidēja vai augsta līmeņa speciālists/-e (IT, produktu attīstības, pārdošanas, HR, mārketinga u.c. ar uzņēmuma izaugsmi saistītā lomā), tāpat arī vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem. Kā arī ikvienam, kas vēlas savu profesionālo sniegumu pilnveidot un tiecas pēc izaugsmes."
Dace
"Esmu apmierināta ar mācībām. Īpaši patika darbs pie projekta, tas ļāva vislabāk saprast, kā dažādus rīkus izmantot, par kuriem iepriekš nebiju zinājusi."
Sintija
"Man ļoti patika grupu darbs pēc katras tēmas."
Undīne