top of page

26NM_Vizuālo materiālu veidošana ar bezmaksas tiešsaistes rīkiem (Canva, Pencil 2D un Animiz Animation Maker, 3D SketchUp)

Programmu kopa: Projektēšana un vizuālo materiālu veidošana

​Mācību formāts 

Tiešsaistē

Ilgums

80 mācību stundas

Cena

Mācību maksa tiek segta ar NVA kuponu

Tuvākais kurss:

Nav ieplānots.

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Kursa mērķis

Attīstīt prasmes veidot vizuāli pievilcīgus un informatīvus materiālus, izmantojot dažādus digitālos dizaina rīkus.

Mērķauditorija

Ikviens, kurš atbilst projekta nosacījumiem (ir nodarbināts) un vēlas apgūt vizuālā satura radīšanas pamatus, izmantojot pieejamus tiešsaistes rīkus.

Kursa mērķis

Attīstīt prasmes veidot vizuāli pievilcīgus un informatīvus materiālus, izmantojot dažādus digitālos dizaina rīkus.

Mērķauditorija

Ikviens, kurš atbilst projekta nosacījumiem (ir nodarbināts) un vēlas apgūt vizuālā satura radīšanas pamatus, izmantojot pieejamus tiešsaistes rīkus.

Tehnoloģijas

Canva, Pencil 2D, Animiz Animation Maker, 3D SketchUp

Mācīšanās rezultāti

Pēc veiksmīgas izglītības programmas apgūšanas dalībnieks būs spējīgs:


1. Veidot dizainu ar CANVA rīkiem un gūt priekšstatu par Pencil 2D un Animiz Animation Maker, 3D SketchUp rīkiem.


2. Izprast  labas prakses un lietotāja pieredzes (UI/UX)  principus digitālā satura veidošanai.


3. Izprast lietotāja pieredzes dizaina principus un elementus vizuālo materiālu veidošanas  tiešsaistes rīkiem.


4. Izprast mediju satura plānošanas un izstrādes principus.


5. Strukturēt informāciju un izvēlēties piemērotāko informācijas prezentācijas formu (teksts, attēls, video).


6. Veidot zīmola grafiskās identitātes stilu rokasgrāmatu produktam/ projektam/uzņēmumam ar CANVA rīkiem.


7. Sagatavot un publicēt digitālo saturu sociālajos medijos ar CANVA rīkiem.


8. Noformēt prezentāciju ar CANVA rīkiem.


9. Izprast izstrādē vispārīgās datu aizsardzības regulas  (VDAR) prasības.

Caurviju kompetences


  • Prezentēšanas prasmes

  • Problēmu risināšana

  • Pašattīstība

  • Radošums

DIGCOMP 2.2


3.1. Digitālā satura veidošana

3.2. Digitālā satura integrēšana un atkārtota izstrāde

E-kompetences un caurviju kompetences

E-kompetences un caurviju kompetences

Add paragraph text. Click “Edit Text” to update the font, size and more. To change and reuse text themes, go to Site Styles.

Add paragraph text. Click “Edit Text” to update the font, size and more. To change and reuse text themes, go to Site Styles.

Add paragraph text. Click “Edit Text” to update the font, size and more. To change and reuse text themes, go to Site Styles.

Caurviju kompetences


  • Prezentēšanas prasmes

  • Problēmu risināšana

  • Pašattīstība

  • Radošums

DIGCOMP 2.2


3.1. Digitālā satura veidošana

3.2. Digitālā satura integrēšana un atkārtota izstrāde

E-kompetences un caurviju kompetences

E-kompetences un caurviju kompetences

Caurviju kompetences


  • Prezentēšanas prasmes

  • Problēmu risināšana

  • Pašattīstība

  • Radošums

DIGCOMP 2.2


3.1. Digitālā satura veidošana

3.2. Digitālā satura integrēšana un atkārtota izstrāde

Priekšzināšanas

Vismaz vidējā izglītība. Datorlietošanas prasmes vidējā līmenī.

Priekšzināšanas

Vismaz vidējā izglītība. Datorlietošanas prasmes vidējā līmenī.

Kursa tēmas

1. Ieskats par vizuālo materiālu veidošanas  tiešsaistes rīkiem (Canva, Pencil 2D un Animiz Animation Maker, 3D SketchUp).


2. Darba uzsākšana ar CANVA.


3. Dizaina veidošana.


4. Darbs ar tekstu.


5.Darbs ar CANVA elementiem.


6.Fotogrāfiju pievienošana un apstrāde.


7. Video un audio failu augšupielādēšana un rediģēšana.


8. Speciālo efektu pievienošana.


9. CANVA izmantošana zīmola vizuālā tēla veidošanai un veicināšanai.


10.Personīgā mediju komplekta izgatavošana.


11. CANVA dizaina pielietojums prezentāciju veidošanai.


12. Darbs ar sociālajiem medijiem.


13. Vispārīgās datu aizsardzības regulas  (VDAR) prasību nodrošināšana.

Materiāli kursa dalībniekiem

Pasniedzēja sagatavoti mācību materiāli latviešu valodā.

Mācību norise un nepieciešamais aprīkojums

Nodarbības notiek tiešsaistē vismaz divus/trīs darba dienu vakarus nedēļā. Sekmīgai dalībai mācībās dalībniekam ir nepieciešams dators ar Windows operētājsistēmu, webkameru un mikrofonu, kā arī stabils interneta pieslēgums. Mācību programmas apgūšanai nepieciešamo programmatūru nodrošina izglītības iestāde.

Darbs komandā

Praktiska pieredze

Projekta izstrāde

Vēlies pievienoties mācību grupai?

Piesakies un rezervē sev vietu.

bottom of page