11_15_M_E-komercijas pamati Ecwid platformā
Programmu kopa: E-komercija
PROGRAMMAS MĒRĶIS
Izglītības procesa rezultātā iegūt zināšanas un apgūt prasmes, lai veidotu e-komercijas funkcionalitāti esošās vai jaunās tīmekļa vietnēs.
Mācību ilgums un formāts
80 mācību stundas:
60 stundas tiešsaistē ar
pasniedzēju un 20 stundas
individuālā praktiskā mācīšanās
Mērķauditorija
Ikviens, kurš vēlās apgūt e-komercijas prasmes, ir nodarbināta persona un vēlas uzlabot prasmes
Tehnoloģijas
Windows operētājsistēma
Ecwid
Trello
Priekšzināšanas un priekšnoteikumi dalībai
Vismaz vidējā izglītība. Datorlietošanas prasmes vidējā līmenī.
Mācību norise un nepieciešamais aprīkojums
Nodarbības notiek tiešsaistē divus darba dienas vakarus nedēļā un trīs sestdienas. Sekmīgai dalībai mācībās dalībniekam ir nepieciešams dators ar Windows operētājsistēmu, webkameru un mikrofonu, kā arī stabils interneta pieslēgums. Mācību programmas apgūšanai nepieciešamo programmatūru nodrošina izglītības iestāde.
Mācīšanās rezultāti
Pēc veiksmīgas izglītības programmas apgūšanas dalībnieks būs spējīgs:
1. izprast e-komercijas galvenos elementus: klienti un partneri, produkti un pakalpojumi, tehnoloģijas un platformas;
2. izprast e-komercijas funkcionalitāti;
3. izvēlēties piemērotu mērķiem e-komercijas tehnoloģiju;
4. pielāgot vajadzībām Ecwid e-komercijas tehnoloģiju;
5. piemērot dizaina un lietotāju pieredzes (UX/UI) principus un labākās prakses;
6. organizēt un konfigurēt Ecwid e-komercijas platformas produktus;
7. izvēlēties piemērotāko norēķinu risinājumu;
8. izvēlēties piemērotākos piegādes risinājumus;
9. piesaistīt klientu plūsmu;
10. veikt pasūtījumu apstrādi;
11. aizsargāt e-komercijas resursus un klientu datus;
12. izprast Vispārīgās Datu Aizsardzības Regulas (VDAR) principus;
13. izvēlēties un atsekot veiktspējas indikatorus (KPI).
Programma attīsta e-kompetences un caurviju kompetences
DIGCOMP 2.2.
Digitālā satura veidošana,
Digitālais mārketings, 4.līmenis
e-CF 4.0
B.1. Application Development L2
D.6. Digital Marketing L3
A.10. User Experience Level 2
Caurviju kompetences
-
Komunikācija
-
Pašattīstība
-
Darbs komandā
-
Problēmu risināšana
Materiāli kursa dalībniekiem
Pasniedzēja sagatavoti mācību materiāli latviešu valodā.
Galvenās tēmas:
1. Ievads e-komercijā
2. E-komercijas galvenie elementi: klienti un partneri, produkti un pakalpojumi, tehnoloģijas un platformas
3. E-komercijas uzdevumu un stratēģijas plānošana
4. E-komercijas tehnoloģiju izvēle
5. Ecwid e-komercijas rīku konfigurēšana
6. Ecwid produktu kataloga konfigurēšana
7. E-komercijas produktu kataloga organizēšana
8. SEO (search engine optimisation) izmantošana klientu plūsmas piesaiste
9. Pasūtījumu apstrāde, izmantojot Ecwid e- komercijas rīkus
10. Dizaina un lietotāju pieredzes principu piemērošana
11. Piezemēšanās lapas (landing page) izveide
12. Ecwid e-komercijas platformas testēšana pirms palaišanas
13. Ecwid e-komercijas platformas uzturēšana;
14. Ecwid e-komercijas resursu un klientu datu aizsardzības nodrošināšana
15. Ecwid e-komercijas vietnes atbilstības vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR jeb GDPR) prasībām nodrošināšana