
Digitālais mārketings lietpratējiem
PROGRAMMAS MĒRĶIS
Izglītības procesa rezultātā iegūt zināšanas un apgūt prasmes par digitālā mārketinga plānošanu, īstenošanu un vadīšanu. Pēc programmas apgūšanas dalībnieks būs spējīgs izvēlēties efektīvākos digitālos kanālus esošo un potenciālo klientu sasniegšanai, kā arī sagatavot mārketinga informāciju un nodrošināt mārketinga aktivitāšu atbilstību Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR jeb GDPR) prasībām.
Mācību ilgums un formāts
24 mācību stundas
Tiešsaistē
Mērķauditorija
Digitālā mārketinga jaunie speciālisti, mārketinga speciālisti
Tehnoloģijas
Tīmekļa vietnes
Sociālo mediju kanāli
Google Ads
Priekšzināšanas un priekšnoteikumi dalībai
Pamata IT prasmes un Digitālā mārketinga pamata kursa tēmu pārzināšana.
Mācīšanās rezultāti
Pēc sekmīgas mācību programmas apgūšanas kursa dalībnieki varēs patstāvīgi vai ar nelielu pieredzējušāku kolēģu atbalstu:
• plānot digitālā mārketinga stratēģiju, izmantojot visefektīvākos pieejamos līdzekļus,
• izprast un pielietot digitālā mārketinga taktiku, lai izstrādātu integrētu un efektīvu digitālā mārketinga plānu,
• izmantot dažādas digitālā mārketinga metodes (meklēšana, baneris, e-pasts, sociālie mediji, mobilais mārketings),
• izmantot analīzes rīkus un novērtēt vietņu efektivitāti attiecībā uz tehnisko veiktspēju,
• novērtēt lietotāju piesaisti, izmantojot analītiskas metodes,
• nodrošināt atbilstību Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR jeb GDPR) prasībām.
Galvenais uzdevums, ar kuru dalībnieks būs gatavs darboties pēc veiksmīgas kursa apgūšanas - izstrādāt un īstenot digitālā mārketinga plānus, novērtēt lietotāju piesaisti, nodrošināt mārketinga atbilstību VDAR prasībām.
Programma attīsta e-kompetences un caurviju kompetences
DIGCOMP 2.1
-
Digitālais mārketings - 4.līmenis
e-CF 4.0
-
D.6. Digital Marketing - L.2
Caurviju kompetences
-
Komunikācija
-
Atbildība
-
Darbs komandā