
Digitālā mārketinga pamati
PROGRAMMAS MĒRĶIS
Izglītības procesa rezultātā iegūt zināšanas un apgūt prasmes par digitālā mārketinga pamatiem. Pēc programmas apgūšanas dalībnieks būs spējīgs izvēlēties piemērotākos digitālos kanālus esošo un potenciālo klientu sasniegšanai, kā arī sagatavot un uzturēt informāciju digitālajos kanālos par produktiem un pakalpojumiem.
Mācību ilgums un formāts
16 mācību stundas
Tiešsaistē
Mērķauditorija
Digitālā mārketinga iesācēji
Tehnoloģijas
Tīmekļa vietnes
Sociālo mediju kanāli
Priekšzināšanas un priekšnoteikumi dalībai
Pamata IT prasmes.
Mācīšanās rezultāti
Pēc sekmīgas mācību programmas apgūšanas kursa dalībnieki varēs patstāvīgi vai ar nelielu pieredzējušāku kolēģu atbalstu:
• izprast digitālā mārketinga pamatprincipus,
• nošķirt tradicionālo un digitālo pieeju,
• novērtēt pieejamo kanālu klāstu un izvēlēties piemērotākos,
• pielietot vienkāršas metodes mārketinga efektivitātes analīzei,
• sagatavot un publicēt mārketinga informāciju izvēlētajos kanālos,
• uzturēt un jaunināt mārketinga informāciju.
Galvenais uzdevums, ar kuru dalībnieks būs gatavs darboties pēc veiksmīgas kursa apgūšanas - gatavot un uzturēt mārketinga komunikāciju digitālajos kanālos.
Programma attīsta e-kompetences un caurviju kompetences
DIGCOMP 2.1
-
Digitālais mārketings - 2.līmenis
Caurviju kompetences
-
Komunikācija
-
Atbildība